سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره سئو و باید ها و نباید های آن

با توجه به رشد فناوری و گسترش هر روزه فضای اینترنت، برای معرفی محصولات و خدمات خود تنها راه اندازی یک وب سایت کافی نیست.

شیوه نمایش محصولات و خدمات در سایت، نحوه قرارگیری آنها در سایت، ساختار سایت، نحوه دیده شدن سایت از منظر کاربر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مشاوره سئو سایت راهنمایی های تکنیکال و غیرفنی لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا به بهترین نحو، محتوای سایت خود را تولید، سایت را بهینه سازی و کدنویسی های خود را بهینه سازی نمایید.

مشاور سئو به فردی متخصصی در زمینه سئو گفته می شود که در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مهارت و دانش زیادی دارد. مشاوران سئو در قبال دریافت حق مشاوره، توصیه های لازم و کاربردی برای افزایش رتبه سایت را در اختیار کسب و کارها قرار می دهند.

مشاوره سئو باید دانش و تجربه زیادی در زمینه های زیر داشته باشد:

  • سئوی فنی (Technical SEO)
  • سئوی داخلی (On-Page SEO)
  • سئوی خارجی (Off-Page SEO)
  • توانایی در تدوین و اجرای استراتژی سئو

مشاور سئو کیست ؟ 

مشاور سئو فردی است که سال ها در موضوع سئو سایت فعالیت کرده است. این شخص از علم روز بهینه سازی سایت و آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل اطلاع دارد. همچنین سابقه به نتیجه رساندن پروژه های مختلف با موضوعات متفاوت را دارد.

سوال : با توجه به تغییرات مداوم نتایج جستجوی گوگل به چه صورتی می توان از مفید بودن مشاوره سئو اطمینان حاصل کرد؟

اگر محتوای تولید شده سایت شما برای مخاطب واقعی جذاب و کاربردی نباشد، سئو سایت خود را درست انجام نداده اید. شناور بودن رتبه سایت در گوگل و بیشتر شدن این شناوری از سال 2018، به معنی بی ثمر بودن سئو نیست.

بلکه کاملا برعکس، حرکت گوگل به سمتی است که در صفحه نتایج جستجو یک نتیجه را به عنوان پاسخ اصلی عبارت جستجو به مخاطب نشان دهد. این به آن معنی است که سئو بیش از هر زمانی مهم شده است.