سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق بوتاکس پیشانی چگونه انجام می شود؟

یک سری از گروه های خاصی وجود دارند، که مصرف بوتاکس به هیچ عنوان برایشان توصیه نمی شود و در صورت انجام مشکلات زیادی را به همراه دارد و باعث به وجود آمدن واکنش های آلرژیک در فرد مورد نظر خواهد شد و با عوارض زیادی برای سلامتی فرد را در پی دارد.

  • گروه اول می توان به افرادی که سن آن ها به 18 سال نرسیده و افرادی که بالای 75 سال سن دارند، اشاره کرد.
  • انجام تزریق بوتاکس برای خانم های باردار هم به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  • افرادی که با بیماری انعقاد خون دست و پنجه نرم می کنند و از داروهای انعقادی مصرف می کنند، از تزریق بوتاکس باید خودداری کنند.
  • افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند و همچنین دچار بیماری عفونی هستند، بوتاکس برایشان خطرناک است.
  • بوتاکس پیشانی برای افرادی که دو هفته از انجام واکسیناسیون آن ها می گذرد، ممنوع است.

مراحل تزریق بوتاکس پیشانی مردان

 

در مرحله اول پزشک متخصص پوست و مو باید به بررسی بیماری های احتمالی فرد مورد نظر و داروهایی که مصرف می کند، بپردازد و سپس تزریق بوتاکس را با استفاده از سوزن های ریز و مخصوصی که وجود دارد، در زیر پوست فرد شروع کند. البته میزان تزریق بوتاکس به پیشانی، بستگی به عمیق بودن چروک ها و خطوط و همچنین وسعت محل مورد نظر دارد. بعد از انجام تزریق بوتاکس، فرد باید تا چند ساعت از دراز کشیدن خودداری کنید، زیرا احتمال انتقال بوتاکس به دیگر نواحی صورت وجود دارد. حواستان باشد که محل تزریق شدن را ماساژ ندهید. در صورت داشتن ورم در ناحیه مورد نظر، می توان با کمپرس سرد آن را کاهش داد. نتیجه تاثیر بوتاکس در پیشانی مردان، سه تا هفت روز بعد از انجام تزریق قابل مشاهده خواهد بود و اوج تاثیر گذاری در هفته دوم پس از تزریق سم بوتاکس می باشد. مدت زمان انجام تزریق بوتاکس پیشانی بسیار کم است و بعد از چند دقیقه تمام می شود و زمان زیادی نیاز ندارد. از آنجایی که تزریق بوتاکس از نظر درمانی و زیبایی با کاربرد زیادی همراه می باشد و توانایی از بین بردن هرگونه چین و چروکی در اثر فعالیت زیاد ماهیچه ها وجود آمده است را دارد، حتما استفاده از آن پیشنهاد می شود.